Animu

Animu

30 Mart 2011 Çarşamba

Ekşın oldum fikşın oldum.

Kan ter içinde uyandım. Bir de baktım ki ne göriyim; burası benim evim değil, yatak benim yatağım değil, oda benim odam değil. Bana bir panik, bir fenalık geldi; bayılmışım. Tekrar uyandım yine bi bakındım hemen hatırladım nerdeyim. Kalktım bi dolandım etrafta. Mutfağa girdim, dedim "bi çay yapiim kendime" sonra kendi kendimi uyardım, "çayın sırası mı ya tehlikedeysen" dedim. Uyarıcı kendime hak verdim hemen çaydanlığı bırakıp panik oldum. Tam bayılıyodum ki, uyarıcı kendim dedi "bayılmanın sırası mı, ya kaçırıldıysan saklan hemen". Hak verdim kendisine ama önce dedim elime şöyle sert bi cisim alayım. Açtım dolabı, mutfakta olmamdan mütevellit aldım teflon tavayı elime. Hep hayal ederdim birden o geldi aklıma "ulan şu teflon tavaların .ötü de tam kafaya geçirmelik" diye. İşte bunu düşündüm. Hayat karşıma bu deneyimi yaşamı fırsatı çıkardığı için sevindim bi an sonra tehlikeyi düşündüm yine hemen paniğim geri geldi. Panik olunca benim bi de çişim geldi böyle çok fena. Dedim "gidiyim bi tuvalete işiyim tavayı da aliyim kendimi korurum ne olur ne olmaz". Derken derken gittim buldum ayak yolunu. Bi baktım pislik içinde her yer. Dedim "altıma yapiyim daha iyi burayı hangi hayvan evladı böyle ettiyse allah bilir ne pistir, ne hastalıklıdır" dedim, evet dedim. Sonra ben böyle böyle kendime öğüt verirken içerden bi tıkırtı geldi. Hemen kendimi sakladım kapı arkasına. Elimde tava, tehlikeyi bertaraf etmeye hazır beklerken, bu bi gir içeriye, ben bi çığlık, bu bi dön bana, ben de tabi tavayı yüzüne geçirdim. Aaaa sonra baktım ki "e ben bunu tanıyorum ki" dedim. Bizim üst komşu, ağlarken ağlarken anlattı; dedi "gürültü duydum, geldim. Kapı açıktı bakiyim dedim". Çok üzüldüm tabi, bir sürü özür diledim. Ertesi gün çiçeğimi çikolatamı aldım, gittim evine. Dedim "ben geldim". "iyi hoş geldin" dedi, burnu bandajlı. Uzattım çiçeği çikolatayı, "bunlar senin" dedim. "sağol zahmet etmişsin" dedi. Neyse geçtim, oturdum. Baktım bunun ana babası evde. Gaza geldim dedim "o kadar çiçeği çikolatayı aldık boşa gitmesin, hem özrümü diliyim hem de elim değmişken ben babasından bunu istiyim". Tam dedim "Allahın emri" bi ses geldi ordan "hooooopppp bi saattir anlatıyorum, dinlemiyo musun?" diye. Anaaaaa ben kendime bi gel, bi baktım ki oturuyorum arkadaşla çaylı kahveli. Dedim "ne bağırıyon", dedi "bi saattir rüyamı anlatıyorum dinlemiyo musun?". "yoooo" dedim, "dinlemiyorum ki yaşıyorum hem de HD kalitesinde" 

1 yorum: